parkour.no forum
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.09.2010, 16:04

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
22582 Posts in 1314 Topics by 9439 Members
Latest Member: Hollisrileyon
* Home Help Search Calendar Login Register
*ShoutBox
+  parkour.no forum
|-+  Generelt
| |-+  Forsiden
| | |-+  Noen som trenger en Tracuer eller en Freerunner til en film / jobb??
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: 1 [2] Go Down Print
Author Topic: Noen som trenger en Tracuer eller en Freerunner til en film / jobb??  (Read 1485 times)
Sindre
krøkke!!!!
Traceur vétéran

!yay! 93845035

View Profile WWW
« Reply #15 on: 26.01.2009, 16:04 »

yo, bare sånn for videre forumbruk:

1. redigere knapp så du slipper å poste flere ganger etter hverandre

2. det er ikke en dritt parkoour i filmen, du bruker helt feil forum

Smiler
Joachim
Krølle
Global moderator
Traceur vétéran

Personal Text:

View Profile
« Reply #16 on: 26.01.2009, 20:08 »

Helt greit at du vil tjene penger, men for oss er parkour noe man trener for seg selv, og ikke for å tjene penger. Det er helt feil bruk av disiplinen vi driver med. Du er enda ung og ny innenfor dette, men ser du har trent godt på freerunning og har lært endel ting, men ikke nok for at noen skulle ha deg med i en reklamefilm. Ikke noe personlig ment, men slike folk ser etter profesjonelle som har drevet på utrolig lenge og er i stand til å gjøre flere ting. Smiler
Om du vil være med i en film, anbefaler jeg deg kanskje å tilby deg til en evt medie-linje ved en videregående/folkehøyskole i ditt område, de tar selv lærdom av det de filmer av deg.

Aktiv traceur siden 06. Hjembyen er Bodø, men bor i Nannestad
E-mail/MSN: joachim[at]kreativt.com
Sffreerunner
Traceur

View Profile
« Reply #17 on: 27.01.2009, 00:12 »

Oki takk:D
Men jeg er mye bedre nå en hva jeg var da jeg filmet den filmen der også driver jeg mye mere Parkour!
Ja jeg vet Parkour er noe man skal drive med for seg selv men hadde bare hvert kult å bli med i en film fordi da hadde man pusha seg til det aller ytterste! Så hadde vært en god erfaring:D
Men hadde ikke tenkt på noe store greier lizzom, bare noe smått:P Hvis du skjønner, ikke for Nike eller noe sånt:P
Joachim
Krølle
Global moderator
Traceur vétéran

Personal Text:

View Profile
« Reply #18 on: 27.01.2009, 12:12 »

Skjønner drua. Uansett, det med å pushe seg ekstra for en film/reklame er bare enda en grunn for at vi ikke "bruker" parkour på en sånn måte i media. Da kan man få litt for mye kick siden det er kamera til stede, og dermed gjøre noe man ikke helt er klar for. Det er ett av argumentene for at vi heller ikke vil ha konkurranser innblandet i disiplinen vår.
Men som sagt, vil du være med i film, snakk med en medialinje. De er ofte åpne for slikt.

Aktiv traceur siden 06. Hjembyen er Bodø, men bor i Nannestad
E-mail/MSN: joachim[at]kreativt.com
Pages: 1 [2] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: