|
Danieru-kun
|
 |
« on: 28.04.2009, 12:12 » |
|
Når: Søndagerkl: 14:00 Oppmøte: Stavanger Sentrum ved inngangsdøra på Domkirka.Uansett værAlder, Styrke og erfaringhet har ingenting å si. Vi kommer til å ha det gøy ^^ Oh yeah.. Bare kom, du trenger ikke å melde deg på  Kontakt oss på stvgpkfr@live.noLegg oss gjerne til på MSN lista di Kontaktpersoner:- Danieru-kun: Daniel Lange tlf: 98623980- Svenningen: Kenneth Svenning tlf: 41635436- Max Puchtel: tlf: 99553595Vi kommer til å vente i ti minutter etter 2 i tilfellet noen er forsinket.. Men ring eller send SMS til en av oss dersom du skal være med og er forsinket.link til facebook gruppe
|
|
|
|
« Last Edit: 25.08.2009, 22:10 by Danieru-kun »
|
|
Fredom to move
|
|
|
|
Yourey
|
 |
« Reply #1 on: 28.04.2009, 13:01 » |
|
Blir bra dette her  Det blir lettare for meg å komme meg inn til Stavanger til høsten, begynnner på vidaregåande då... Kommer til å kjøpe månedskort, og då blir det stort sett gratis 
|
|
|
|
|
|
Bilder --> http://www.flickr.com/photos/youreytraceur Filmer --> http://www.youtube.com/user/YoureyTraceur
"What doesn't kill us makes us stronger" - Friedrich Nietzsche "Heller du vann i en kopp, blir vannet koppen. Heller du vann i en kjele, blir vannet kjelen. Så vær som vannet" - Kill Buljo
|
|
|
|
Haffi
|
 |
« Reply #2 on: 28.04.2009, 14:02 » |
|
Count me in  Skal bli rå tøft dette her. Er litt i tvil hvor Domkirken er da.... Men googlet det og stemmer det at ligger rett ved breivannet, bare å følge veien rundt fra togstasjonen og så finner du det?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hunter
|
 |
« Reply #3 on: 28.04.2009, 14:02 » |
|
Ja domkirka skal ikkje vere vanskelig å finne, trur ein blind person kunne funnet kirka 
|
|
|
|
|
|
The art of displacement
|
|
|
|
Svenningen
|
 |
« Reply #4 on: 28.04.2009, 14:02 » |
|
Count me in  Skal bli rå tøft dette her. Er litt i tvil hvor Domkirken er da.... Men googlet det og stemmer det at ligger rett ved breivannet, bare å følge veien rundt fra togstasjonen og så finner du det? '' ganske god beskrivelse, du bør se den derifra vil jeg tro. xD
|
|
|
|
|
|
"It's not because things are difficult we don't dare, it's because we don't dare things are difficult!" - ukjent (?) "If you're afraid to fall, you fall because you're afraid. Everything is a choice" - Daniel Ilabaca
|
|
|
|
Danieru-kun
|
 |
« Reply #5 on: 29.04.2009, 00:12 » |
|
Okai.. De som kommer, send meg en melding med hvem du er 
|
|
|
|
|
|
Fredom to move
|
|
|
|
Heigren
|
 |
« Reply #6 on: 29.04.2009, 11:11 » |
|
Jeg er med... Gleder meg som en liten unge 
|
|
|
|
|
|
Obstacles are those frightful things you see, when you take your eyes off your goal - Henry Ford
Canon 450D m.kit objektiv --> Trådløs Nikon SB-24 --> Sigma APO DG 70-300mm
|
|
|
|
Heigren
|
 |
« Reply #7 on: 30.04.2009, 22:10 » |
|
Så hvor mangen kommer?
|
|
|
|
|
|
Obstacles are those frightful things you see, when you take your eyes off your goal - Henry Ford
|
|
|
|
Danieru-kun
|
 |
« Reply #8 on: 30.04.2009, 23:11 » |
|
Du er den eneste som har gitt beskjed  Utenom det så regner jeg egentlig med at alle her inne kommer.. Det kan hende det er to tre som ikke kan.. Men vi blir ihvertfa 5 tror jeg 
|
|
|
|
|
|
Fredom to move
|
|
|
|
Svenningen
|
 |
« Reply #9 on: 01.05.2009, 00:12 » |
|
mener jeg skal klare det, om jeg har stått opp xD prøver og dra med meg 2-3 og..
|
|
|
|
|
|
"It's not because things are difficult we don't dare, it's because we don't dare things are difficult!" - ukjent (?) "If you're afraid to fall, you fall because you're afraid. Everything is a choice" - Daniel Ilabaca
|
|
|
|
Pey
|
 |
« Reply #10 on: 01.05.2009, 11:11 » |
|
Jeg er såklart med. Uanset vær.
|
|
|
|
|
|
Har nylig blitt pappa til en liten gutt som heter Odin. Elsker både han og Beathe. "In our skill we trust" Drevet med parkour og freerunning i snart 7 år. Herlig livsstil. Preben@peymedia.no41699256 www.prebenhunstad.com
|
|
|
|
Heigren
|
 |
« Reply #11 on: 01.05.2009, 14:02 » |
|
Skal du være med nå til helgen Pey ?
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Pey
|
 |
« Reply #12 on: 01.05.2009, 18:06 » |
|
Klart det. Trener jo hver dag vettu.
|
|
|
|
|
|
Har nylig blitt pappa til en liten gutt som heter Odin. Elsker både han og Beathe. "In our skill we trust" Drevet med parkour og freerunning i snart 7 år. Herlig livsstil. Preben@peymedia.no41699256 www.prebenhunstad.com
|
|
|
|
Heigren
|
 |
« Reply #13 on: 01.05.2009, 18:06 » |
|
Konge  Gleder meg til å treffe flere som driver med samme sporten 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Yourey
|
 |
« Reply #14 on: 01.05.2009, 23:11 » |
|
Gleder meg til å treffe flere som driver med samme sporten  Ikkje for å vere pirkete her altså, men parkour blir absolutt ikkje rekna som ein sport, heller ein disiplin btw så kommer eg ikkje nå til helga... menne, satser på at det passer bedre neste helg 
|
|
|
|
|
|
Bilder --> http://www.flickr.com/photos/youreytraceur Filmer --> http://www.youtube.com/user/YoureyTraceur
"What doesn't kill us makes us stronger" - Friedrich Nietzsche "Heller du vann i en kopp, blir vannet koppen. Heller du vann i en kjele, blir vannet kjelen. Så vær som vannet" - Kill Buljo
|
|
|
|