|
Hanikalius64
|
 |
« on: 17.02.2010, 23:11 » |
|
Hei! Jeg tenke meg om å lage en Parkour/Freerunning video men vet ikke egentlig hva jeg skal gjøre..  Inspirasjonen blir like godt for meg og andre Jaa.. Så hvis det er noe som dere kommer på, bare skriv her.  Ikke tenk på hva jeg kan ell'no, bare skriv hva ned deres tanker og sant  Kristian P: ---------------------------------------------------------- Happy Jumping 
|
|
|
|
|
|
Happy Jumping!
|
|
|
|
Joe
|
 |
« Reply #1 on: 18.02.2010, 16:04 » |
|
vet ikke om det er noen god ide', men når du hører på musikk kan du jo prøve å bygge opp/ se for deg en film i hodet ditt. da finner du også ut hvilken musikk du tror passer best. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanikalius64
|
 |
« Reply #2 on: 18.02.2010, 18:06 » |
|
Takk for tips 
|
|
|
|
|
|
Happy Jumping!
|
|
|
|
LimbuGuy
|
 |
« Reply #3 on: 20.02.2010, 14:02 » |
|
Bare se deg rundt og se hva du vil gjøre^^! Følg kroppen din og beveg deg etter det som føles naturlig^^! Mye bedere å se på en person som gjør det med mye "flow" enn å tenke over ting for å legge mest mulige triks osv. (Etter min mening da) Og sang er vell ikke det viktigste men kanskje velge en du har trent mye til og du føler hører hjemme hos filmen??
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanikalius64
|
 |
« Reply #4 on: 20.02.2010, 15:03 » |
|
Jaa ! Jeg tenkte litt mer om å utvikle kreativiteten  Takk for hjelpen 
|
|
|
|
|
|
Happy Jumping!
|
|
|
|
LimbuGuy
|
 |
« Reply #5 on: 20.02.2010, 15:03 » |
|
Det kommer sikkert helt av seg selv 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanikalius64
|
 |
« Reply #6 on: 20.02.2010, 15:03 » |
|
Ja  Må bare improvisere og ikke være redd for mine ideer 
|
|
|
|
|
|
Happy Jumping!
|
|
|
|
LimbuGuy
|
 |
« Reply #7 on: 20.02.2010, 15:03 » |
|
That's my boy!! 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Marcus
|
 |
« Reply #8 on: 20.02.2010, 16:04 » |
|
se mye på andre videoer. dra på youtube og søk på parkour og se alle videoene du finner. til slutt må du nesten få litt inspirasjon  å subscribe til channels som legger ut parkour-videoer ofte kan også være lurt 
|
|
|
|
|
|
no obstacles, no freedom.
Traceur, Trondheim siden 2008.
|
|
|
|
LimbuGuy
|
 |
« Reply #9 on: 20.02.2010, 23:11 » |
|
Se heller videoer som er lagt ut av de som lagde med og ikke av andre, pluss jeg liker mer å se orginaler enn sånn samlinger av "BEST PARKOUR ON YOUTUBE" osv. Finn deg noen personer som gjør ting litt rundt din stil og se videoene hans/hennes ^^
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanikalius64
|
 |
« Reply #10 on: 06.03.2010, 01:01 » |
|
 Jeg liker best Chris Ilabaca eller og Oleg Vorslav (kjent for Out of time  )
|
|
|
|
|
|
Happy Jumping!
|
|
|
|
Truls
|
 |
« Reply #11 on: 06.03.2010, 09:09 » |
|
 Jeg liker best Chris Ilabaca Du mener daniel regner jeg med?
|
|
|
|
|
|
 walk tall, kick ass, love music and never forget you come from a long line of truth seekers, lovers and warriors. msn: nofate_livelife(at)hotmail.com
|
|
|
|
Hanikalius64
|
 |
« Reply #12 on: 06.03.2010, 12:12 » |
|
Uhm, ja xD jeg altid skriver feil  Chris eller Daniel .P Ja, jeg mente Daniel .D
|
|
|
|
|
|
Happy Jumping!
|
|
|
Joachim
Krølle
Global moderator
Traceur vétéran

Personal Text:
|
 |
« Reply #13 on: 08.03.2010, 21:09 » |
|
Har sett Chris ta en backflip da, hehe... ikke helt udugelig
|
|
|
|
|
|
Aktiv traceur siden 06. Hjembyen er Bodø, men bor i Nannestad E-mail/MSN: joachim[at]kreativt.com
|
|
|
|
Svenningen
|
 |
« Reply #14 on: 05.05.2010, 00:12 » |
|
etter førstepost tenkte jeg dette: han vil lage film, men har ingen inspirasjon.. ikke lag film ^^ Jeg mener da ikke å si at du ikke skal/kan lage film, men ikke få hastverk, ser du noe fett så filmer du det, å samle opp solide klipp over lengre tid er ingen skam, så kan du lage en film når inspirasjonen er der 
|
|
|
|
|
|
 It's not because things are difficult we don't dare, it's because we don't dare things are difficult!
|
|
|
|