parkour.no forum
Welcome, Guest. Please login or register.
Did you miss your activation email?
09.09.2010, 16:04

Login with username, password and session length
Search:     Advanced search
22582 Posts in 1314 Topics by 9439 Members
Latest Member: Hollisrileyon
* Home Help Search Calendar Login Register
*ShoutBox
+  parkour.no forum
|-+  Generelt
| |-+  Media
| | |-+  Norsk pilotfilm "Blod og Vann" med parkour i er nå på nett.
0 Members and 1 Guest are viewing this topic. « previous next »
Pages: [1] Go Down Print
Author Topic: Norsk pilotfilm "Blod og Vann" med parkour i er nå på nett.  (Read 323 times)
Pey
Traceur

mob: 416 99 256

View Profile WWW
« on: 10.06.2010, 16:04 »

Hei folkens. For et par år siden ble jeg oppringt fra Oslo angående en pilotfilm som skulle lages, med flere store norske skuespillere. Manusforfatteren bak filmen står bla for manus i fritt villt 1 og to, samt en av Varg Veum filmene.
Jeg ble spurt om jeg kunne være stuntmann for Jon Øigarden(hovedskuespiller) i filmen. Jeg takket såklart ja til dette. Jeg dro nedover til Oslo en stund etter og tilbringte litt tid der nede gjennom innspilling, stuntevaluering og leting av location.
Det meste av parkour i denne filmen er jeg som står bak(som stuntmann altså). Jeg var så heldig at jeg fikk jobbe med mange dyktige bakmenn, skuespillere og proffesjonelle personer som medvirket til en fantastisk kortfilm. Og det er ikke siste gang jeg skal jobbe med Morten Sommerland(director av Blod og Vann). Men mer sier jeg ikke om det. Jeg tenkte jeg skulle legge denne ut så jeg kunne dele den med det herlige folket på Parkour.no Enjoy
Det tar litt tid å laste filmen, siden det er med Vimeo. Men jeg anbefaler den allikevel.

Første bevegelsen jeg tar er på tid:
1. 12:29-12:37
2. 14:47-14:52
3. 15:05-15:14
4. 15:27-15:32
5. 16:09-16:12

http://vimeo.com/4291415 Filmen er lagt ut av Håvard Karlsen. Han er forøvrig en ekstremt genial person når det kommer til å håndtere kamera.

Har nylig blitt pappa til en liten gutt som heter Odin. Elsker både han og Beathe.

"In our skill we trust"

Drevet med parkour og freerunning i snart 7 år. Herlig livsstil.

Preben@peymedia.no
41699256

www.prebenhunstad.com
ToRReS
Traceur vétéran

Traceur since june 2003

View Profile WWW
« Reply #1 on: 10.06.2010, 16:04 »

Mye fint kjentfolk der, gitt Osteaktig Veldig nice moves!

Latterlig så lett man ser at det er deg, når man vet det er deg Blunker Kjenner igjen stilen, lissom Smiler

Men, ja, fet film! Smiler

Snorre
Traceur

Snorre her!

View Profile
« Reply #2 on: 10.06.2010, 16:04 »

haha gøy du sir det patrick, trur alle traceurs som kjenner preben som har sett den har sagt det samme om stilen Rekke tunge inkludert meg og  biggrin

Canon EOS 5D mark II | Canon EF 50mm f/1.8 | Canon EF 24-70mm f/2.8 L USM| Sigma Blitz EF-530 DG Super | Canon Speedlite 430exII | Umberella & tripod

frihet er d
MatiasD
Traceur

Hopp!

View Profile
« Reply #3 on: 10.06.2010, 20:08 »

Se på 16:38. Der er pistolen tom for skudd Rekke tunge du ser at "sluttstykket" elller toppen av pistolen(kan ikke no særlig om navn på deler på pistoler. bare på rifler) er i bakre stilling. før og etter er den ladd Rekke tunge
Adrien
Traceur

View Profile
« Reply #4 on: 11.06.2010, 22:10 »

Ikke dårlig  Smiler Liten feil: du har joggesko, det har ikke skuespilleren  Rekke tunge Det som er litt dumt er at du er ung og eksplosiv og han er mye tregere, kontrasten er ganske stor.
Ellers synes jeg filmen var ganske bra gjort med et så lite budsjett  Smiler

Parkour FFS!
Svenningen
Traceur

Trene i stavanger? 41635436! :D sms meh

View Profile
« Reply #5 on: 13.08.2010, 11:11 »

haha gøy du sir det patrick, trur alle traceurs som kjenner preben som har sett den har sagt det samme om stilen Rekke tunge inkludert meg og  biggrin

+1 Rekke tunge Kunne gjenkjent det der fra månen!

"It's not because things are difficult we don't dare, it's because we don't dare things are difficult!" - ukjent (?)
"If you're afraid to fall, you fall because you're afraid. Everything is a choice" - Daniel Ilabaca
Pages: [1] Go Up Print 
« previous next »
Jump to: