Det hoppet er sopm sagt ikke ille! Gresset er sånn herpa så det er som å lande på en madrass....
Dessuten er ikke vi egentlig veldig seriøse, vi liker å ha det gøy, den ene videoen kunne vi spart oss for, vet det...
MÅLEBÅNDET VAR IKKE FOR Å SKRYTE, KRISTOFFER TOK DET MED FORDI HAN VILLE VITE HØYDEN, JEG BARE FILMET DET!
Uansett hvor mye gresset gir etter, så får du en stor belastning på beina dine som ikke er sunt i det hele tatt fra den høyden dere hopper fra her. Og hvorfor tror du at jeg, eller andre, skal synes dette er en bra parkourfilm når dere ikke er seriøse engang? Til og med du sier at du kunne spart deg denne videoen - slutt å vær hypokritisk her nå.
Hvis han bare ville vite høyden, og du bare filma det, hvorfor utheve med store tall og utropstegn hvor høyt det var? For meg virker det som om at dere vil høste lovord fordi dere tør hoppe så høyt.
Joa... Men bare kritikk er litt kjipt å få...
Hvis han hadde sagt noe som var bra i filmen, hadde jeg ikke svart sånn...

Jeg sier jo ikke at jeg ikke tåler kritikk

Det jeg sa var at det var ikkeno av det bra i filmen som ble nevnt...
(Selvfølgelig skal jeg jo ta med videre til neste film... )
Om du ikke vil ha kritikk, ikke legg ut filmen her og disable comments function på YouTube. (Forøvrig står det "comment and rate" på YT her, og det er det jeg har gjort på denne siden...) Jeg har sagt hvilke elementer som gjør at jeg synes dette er en kjedelig film, altså er det konstruktiv kritikk, som er ment til deres beste og ikke for å henge dere ut eller noe lignende. Og ikke ta det med videre til neste film - ta det videre til neste trening og alle treninger etter der igjen. Det er treningen som teller, ikke filmene dere legger ut.
Det er ikke for å være hestkuker, idioter eller totalt nedslaktende - kritikken er ment i sin beste mening selv om det ikke kunne sett slik ut.
Kritikk er sunt, husk det!

Legger til disse to quotene for å understreke meningen bak dem.