|
DrakeK
|
 |
« Reply #60 on: 30.06.2009, 23:11 » |
|
Er med på torsdag ihvertfall 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetfly
|
 |
« Reply #61 on: 03.07.2009, 08:08 » |
|
Jeg vil foreslå at vi legger litt arbeid i å få dette mye mer strukturert, som ved fast oppmøte et fast sted. F.eks. Ved fontenen på Bragernes hver Søndag klokka klokka 4. Og at de som har tenkt seg dit, sier at de kommer - sånn at man slepper å stå der alene.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetfly
|
 |
« Reply #62 on: 09.07.2009, 20:08 » |
|
Skuffende lite aktivitet på denne tråden, gutter !! Er kjedelig å trene alene 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Deathcube K
|
 |
« Reply #63 on: 21.10.2009, 21:09 » |
|
heisann jetfly! vet ikke om du husker meg, men vi spothunta litt for en tid tilbake. Sjekk ut selvstudie tråden min. Vi må få til dette! Hadde vært fett å få trent litt med deg igjen.
-K
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stuntus
|
 |
« Reply #64 on: 22.10.2009, 19:07 » |
|
Hvorfor har jeg ikke sett denne før :/ Greit! Jeg skal bo her i drammen noen måneder til før jeg stikker tilbake til Oslo. Selv om det begynner å bli vinter vil jeg ikke at dette skal bli en hindring. Er enig med Deathcube her, skaff et fast møtested?
|
|
|
|
|
|
 My wannabe duck still dances better than you
|
|
|
|
Jetfly
|
 |
« Reply #65 on: 04.11.2009, 14:02 » |
|
Yo, Joda - husker det. Er ikke gått så innmari lenge siden. Med fare for å virke komplett retard - hvor er den tråden ? Vinter som hindring ? pfffts. Mykere landing på snø  Hardere landing på is -> motivator for å ikke tryne. Hvor lenge er det du bor i Drammen nå a Stunt ? Hadde vært veldig fett med mer trening, har vært veldig rolig i det siste - siden jeg har fått meg jobb og startet på skole. Men kjenner at det hadde vært sweet å få "starta" litt igjen 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
stuntus
|
 |
« Reply #66 on: 10.11.2009, 17:05 » |
|
Yo, Joda - husker det. Er ikke gått så innmari lenge siden. Med fare for å virke komplett retard - hvor er den tråden ? Vinter som hindring ? pfffts. Mykere landing på snø  Hardere landing på is -> motivator for å ikke tryne. Hvor lenge er det du bor i Drammen nå a Stunt ? Hadde vært veldig fett med mer trening, har vært veldig rolig i det siste - siden jeg har fått meg jobb og startet på skole. Men kjenner at det hadde vært sweet å få "starta" litt igjen  Blir boende til rundt midten/slutten av neste halvår.
|
|
|
|
|
|
 My wannabe duck still dances better than you
|
|
|
|
Jetfly
|
 |
« Reply #67 on: 16.11.2009, 13:01 » |
|
Nice, da kan vi heeelt sikkert få til en del artige sprell. Jeg har eksamen i Uke 51, 14-18 Desember. Så etter det er jeg klar som et egg for å gjøre sprell 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
dentei999
|
 |
« Reply #68 on: 09.03.2010, 23:11 » |
|
hei sann, bare lurte på om det var mulig å arragere noe parkour treff rundt drammen / tranby til sommeren.
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Hanikalius64
|
 |
« Reply #69 on: 09.03.2010, 23:11 » |
|
Sorry, at jeg spør. Men vet du noe gode spots i Drammen ? Bor i Sarpsborg men har kjæreste i Drammen 
|
|
|
|
|
|
Happy Jumping!
|
|
|
Joachim
Krølle
Global moderator
Traceur vétéran

Personal Text:
|
 |
« Reply #70 on: 09.03.2010, 23:11 » |
|
Søk rundt på forumet før du lager nye tråder er du snill, så slipper vi mange tråder om samme emne. Ryddigere og enklere for andre å finne fram
|
|
|
|
|
|
Aktiv traceur siden 06. Hjembyen er Bodø, men bor i Nannestad E-mail/MSN: joachim[at]kreativt.com
|
|
|
|
Djani
|
 |
« Reply #71 on: 10.03.2010, 07:07 » |
|
Ah, bra du "merga" tråden, Joachim!  Ser det er flere folk i Drammen som er klare for PK? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djani
|
 |
« Reply #72 on: 25.03.2010, 21:09 » |
|
Anywho, folks, funnet et ganske bra spot i Drammen idag - Ved Union, bak det nye hotellet.  Stikker dit på lørdag for å ta en kjapp session med bilder håper jeg. Er en del ting å gjøre, både for nybegynnere og litt mer erfarne. 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Jetfly
|
 |
« Reply #73 on: 14.04.2010, 07:07 » |
|
Er en stund siden jeg var inne her sist, men si ifra om du stikker ut igjen. Har blitt n00b igjen i løped av vinteren, så må begynne nesten fra 0 igjen ... Men kunne vært fett å sjekke ut den plassen din Nå er det vår, da må vi ut 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|
Djani
|
 |
« Reply #74 on: 26.04.2010, 14:02 » |
|
Hehe, stund sia jeg sjekka her sist..  But Jetfly, sure! Kan godt stikke der en gang det er sol, og du kan? 
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|